Lendületben a Blikk – újabb nyereményjáték, egyre népszerűbb videós tartalmak
A Blikknél nincs leállás. A nyári Blikk Beindít kampányt követően augusztus végével robbant be a piacvezető hazai napilap legújabb nyereményjátéka, a Nagy Durranás, amely 10 millió forintos össznyereménnyel várja a Blikk olvasótáborát. Mindeközben a márka nyár elején bevezetett új online talk show-ja, a Blikk+Győző adásai hétről hétre növekvő nézőszámot generálnak a legnagyobb videómegosztón és a lap közösségi felületein egyaránt.
Augusztus 24-én indult el a Blikk legújabb nyereményjátéka, a Nagy Durranás. A közel egy hónapon keresztül futó kampány több mint 10 millió forint összértékű nyereménnyel várja a vezető hazai napilap olvasóit. A kampány során a Blikk olyan hirdetőpartnereinek ajándékutalványait nyerhetik el a szerencsések, mint a Spar Magyarország, a Müller Drogéria Magyarország, a Media Markt Magyarország vagy az OBI Magyarország.
A kulisszák mögött: Szabó Győző, a márka arca legyőzte kutyafóbiáját
A Nagy Durranás tv szpotjaival augusztus 24. óta találkozhatnak a nézők a kereskedelmi csatornákon, a kampány a következő napokban pedig print hirdetésekkel és erős online jelenléttel egészül ki. A nyereményjáték imidzsfilmjét megálmodó GRUND ügynökség forgatási munkálataiba a kulisszák mögött készült werkfilm enged betekintést, amely Szabó Győző eddig nem ismert félelméről is lerántja a leplet:
Tízezrek követik a Blikk+Győző online adásait
A márka júniusban online talk show-val bővítette kínálatát. A Blikk+Győzőre keresztelt podcast- és videósorozat laza, finoman provokatív sztárinterjúival komoly népszerűségre tett szert a hazai felhasználók körében, a bulvárműsor hetente jelentkező adásai ugyanis közel 320 ezres összesített megtekintésszámot értek el a Blikk Facebook és YouTube felületein. A legnézettebb epizódok listáját eddig a Csernus Imrével készített interjú vezeti, amelyet eddig több mint 112 ezren tekintettek meg a Blikk online platformjain.