A GLAMOUR-napok által generált forgalom számos üzletlánc esetében meghaladja a karácsonyi bevételt. A Shoppingünnepet nemcsak a vásárlók várják már hetek óta, a kereskedők is fokozott energiával és kiszolgáló személyzettel készülnek a vevőáradatra. Itt az ideje, hogy felismerjük: az üzletláncok eladói között vannak azok a hősnők és hősök, akik a figyelmes kiszolgálással nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy a GLAMOUR-napok felemelő hangulatban teljenek.
Formáljuk közösen a vásárlási kultúrát!
Ezért most ismét megválasztjuk a GLAMOUR-napok Hőseit a vásárlók segítségével. A kezdeményezést hagyományteremtő céllal indítottuk útjára 2017 tavaszán, a partnereink pedig rögtön a szívükbe zárták.
A választás menete
A kuponfüzetben elhelyeztünk két kupont, amelyekkel a vásárlók visszajelezhetik a kedves és elhivatott eladóknak, hogy értékelik az odafigyelésüket és hálásak a fáradozásaikért. Csak annyit kell tenniük, hogy a speciális kuponokat átadják egy-egy szimpatikus eladónak. A legtöbb kuponnal díjazott Hősnő vagy Hős két személyre szóló wellness hétvégét nyer, hogy kipihenhesse a fárasztó napokat.
Nézd meg, mit gondolnak erről az eladók!
A kezdeményezés természetesen nem csupán a strapabíró személyzet érdekeit szolgálja, hanem az általuk képviselt márkáét is: a kellemes vásárlói élmény rögzül a fogyasztókban, a pozitív tapasztalat híre szárnyra kap, a márka iránti elköteleződés mélyül – nemcsak a vásárlókban, a munkatársakban is. Összességében pedig nagy léptünk előre annak érdekében, hogy a GLAMOUR-napok segítségével a vásárlói kultúránkat is javítsuk.
Partnereink figyelmébe ajánljuk
A 2018. áprilisi GLAMOUR-napokon lehetőséget biztosítunk a GLAMOUR-napok Hőse program szponzorálására. Kérjük, a részletekért forduljon hirdetési kapcsolattartójához!