A 2019-es képzés nyitott minden érdeklődő számára, amelyet egyaránt ajánlunk a kis- és középvállalatok, valamint multinacionális cégek kommunikációs és marketing szakembereinek, hirdetőknek, intézményi kommunikátoroknak,
akik sikeresen szeretnének megjelenni a digitális térben és online szeretnék márkájukat hatékonyan menedzselni, üzeneteiket legmodernebb formában közvetíteni a közönség felé.
“A Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat 2019-ben is folytatja a Digital Media Campus képzését, hogy segítsen eligazodni az online kommunikáció és a digitális média világában. Az idei tréningsorozaton nemzetközi nagyvállalatok, hazai ügynökségek és állami intézmények szakembereit fejlesztettük hónapokon át, a tréningsorozat sikere pedig arra ösztönöz minket, hogy az új évben is folytassuk az online világban stabil eligazodást biztosító képzésünket” – fogalmazott Maróy Krisztina, a Digital Media Campus vezetője.
Digital Media Campus képzése ezt nyújtja a résztvevőknek:
– Közösségi média aktuális trendjei (Instagram, YouTube, Facebook, LinkedIn, Pinterest, üzenetküldő alkalmazások)
-Céges brandépítés, online imázsépítés – Online videó- és fotókészítési workshopok
– Digitális marketing és online hirdetési technikák
– Influencermarketing
– Online kríziskommunikáció
– Google-eszközök megismerése és alkalmazása
– Az előadásokat és workshopokat a kommunikációs és marketingszakma elismert hazai és nemzetközi szakértői tartják
Jelentkezési információk:
– Limitált csoportlétszám, max. 20 fő részére szóló képzés
– 8 képzési alkalom pénteki napokon 10-17 óra idősávban
– A Digital Media Campus megfelelő számú jelentkezés esetén 2019 februárjában indul
– A tanfolyam ára: 240 000 forint + áfa/fő
– A Digital Media Campus tréningnapjait a Ringier Axel Springer budapesti központjában rendezzük
– A Digital Media Campus képzését elvégzők a Ringier Axel Springer kiadóvállalat nemzetközileg elismert bizonyítványát vehetik kézhez
– Jelentkezni a dmc@ringieraxelspringer.hu címen lehet