A fogyasztók véleményét tükröző termékverseny június 30-án zárult le, a látványos díjátadóra pedig tegnap este került sor a Sofitel Budapest Chain Bridge Hotelben.
Glammies során közel 60 ezer fogyasztó szavazott a legjobb szépségápolási termékekre
A GLAMOUR stílusmagazin immár negyedik alkalommal rendezte meg a legkedveltebb szépségápolási márkák éves rangadóját, a Glammies közönségszavazást. A fogyasztók véleményét tükröző termékverseny június 30-án zárult le, a látványos díjátadóra pedig tegnap este került sor a Sofitel Budapest Chain Bridge Hotelben.
Nemzetközi szinten is a szépségipar meghatározó elismerésének számít a GLAMOUR magazinok által meghirdetett Glammies szavazás és díjátadó, amelyet világszerte tizenhat országban rendeznek meg. Magyarországon 2016-ban indult el a kezdeményezés, melynek során a magazin olvasói évről évre szavaznak az általuk legjobbnak tartott szépségápolási termékekre.
„Az interneten keresztül érkező azonnali visszajelzések, értékelések, kritikák korát éljük. A mai fogyasztó szívesen hallatja a hangját és meg is vannak a megfelelő csatornái arra, hogy kommentálhasson, pontozhasson, rangsort állíthasson fel, sőt, díjjazzon. A márkák számára ez óriási lehetőség az előretörésre és a fejlődésre, de egyben kihívás is természetesen. A GLAMOUR követőtábora gyakorlatilag szakértőnek számít a szépségtermékek világában, ezért a Glammies szavazás révén kapott fogyasztói visszajelzésük igen értékes nemcsak nekünk, a magazinnak, de a beauty márkák számára is” – foglalta össze a Glammies nyújtotta előnyöket Maróy Krisztina, a magazin főszerkesztője.
„Mindenképpen fontos számunkra a hitelesség, a szavazatok száma pedig képet ad arról, hogy a vásárlók mennyire ismerik a termékünket és mennyire vannak megelégedve vele. Ezeket az információkat építjük be a termékfejlesztésekbe és a marketingbe” – mutat rá Horváth Anett, az egyik hazai dekorkozmetikai vállalkozás ügyvezetője arra, hogy miért fontos a szépségmárkák számára ez a megmérettetés.
A hazai közönségdíjakat tegnap este, július 4-én adták át a Sofitel Budapet Chain Bridge Hotelben. Magyarország vezető divatmagazinja ezúttal harmincegy kategóriában hirdetett nyertest a szépségápolás minden szegmensében, az arcápolóktól a dekor kozmetikumokon át a parfümökig.
Partnereink a Glammies szavazásról:
Számunkra a középpontban a vásárló áll, ezért is veszünk részt nagy örömmel olyan megmérettetéseken mint a Glammies, ahol közvetlen visszacsatolást kaphatunk tőlük.
A díj azért is különösen fontos a számunkra, mert ez újabb bizonyíték arra, hogy a dm sajátmárkás termékei a vásárlók szemében igazi minőséget képviselnek.
Kanyó Roland marketing és pr manager, dm Kft.
A Glammies a cégünk számára is az év egyik legfontosabb szépség-eseménye. Több okból is elkötelezett hívei vagyunk a kezdeményezésnek, egyrészt, mert tiszta verseny van mögötte, számunkra pedig elsődleges szempont a hitelesség.
Másrészt “elsőkézből”, az olvasóktól kapunk visszajelzést a jelölt termékeinkkel kapcsolatban. Az eredmények pedig iránymutatóak számunkra, olyan további sikertermékek megalkotásához, amelyek napi szinten könnyítik meg és töltik fel szépséggel, magabiztossággal a márkahű vagy az adott márkával ismerkedő vásárlók életét.
Laczkó Csaba marketing manager, Coty
A Glammies egy tökéletes lehetőség, amellyel az olvasóktól, a beauty termékek használóitól és rajongóitól közvetlen visszaigazolást kapunk a kedvenc termékeikről, illetve arról, hogy az általunk forgalmazott márkák, aktuális újdonságok közül melyek a kedvencek, a szerintük legjobbak. A Primőr a kezdetektől minden évben számos termékkel nevez és nagy büszkeséggel használjuk a Glammies nyertes logót a kategória győztes termékek kommunikációjában.
Daru Melinda luxury fragrance PR manager, Primőr Kozmetikai Kft.
A Glammies kiváló lehetőség számunkra, hiszen a kizárólag közönségszavazatok alapján odaítélt díjak a fogyasztók, az üzleti partnerek, a márka rajongóinak odaadását, elégedettségét tükrözik. Két hónap elegendő időnek bizonyul arra, hogy bárki kipróbálhassa és ennek alapján értékelhesse a versenyben lévő termékeket. A fogyasztók visszajelzése kulcsfontosságú, mely egyértelmű visszajelzést ad a megbízhatóságról és a minőségről. A közönség számára a szavazófelület átlátható és felhasználóbarát.
Hegedűs Judit marketing menedzser, NuSkin