mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Hírekről feketén-fehéren, sztorikról színesen

Helyzet van. Erre szabta tartalmait és új szlogenjét a Blikk

A felelős tájékoztatás jól megfér a bulvár szórakoztatással a jelenlegihez hasonló időszakokban is, amikor nemcsak a hiteles, releváns, közérthető híreket éhezzük, de ugyanúgy szükségünk van arra is, hogy színes sztorik dobják fel a nyomott hangulatú mindennapokat. Ennek megfelelően dolgozta át tartalomstruktúráját a vezető napilap és erre egy új imidzs kampánnyal is felhívja a figyelmet.

Számíthat ránk – a szlogen bekerült a Blikk márkakommunikációjába és a vezető bulvár medium a tartalmát is újra szabta a járványidőszak hírigényei szerint – print, online és közösségi médiás felületein egyaránt. A napi hírekről feketén-fehéren számol be a szerkesztőség, de arról sem feledkezik meg, hogy az élet nem állt meg, és az olvasók most talán még inkább keresik a könnyed, érdekes, világvége-hangulattól mentes sztorikat, mint korábban.

Hogy mindkét igényt kielégítse, a Blikk új rovatokat és formátumokat indított a napilapban és a Blikk.hu-n: a járvány fejleményeivel foglalkoznak a vezető hírek, az otthonmaradós hetek hétköznapi kihívásaihoz pedig új rovatok adnak szakértői segítséget. Ezek a Kérdezzen, utánajárunk! rovat, az Együtt megoldjuk tanácsadó szolgáltatás, valamint a Lelki Plusz rovat, amely a pszichének ad támaszt. A Blikk.hu-n naponta friss podcastokkal jelentkezik a Vírushíradó, az otthoni tanuláshoz segítséget ad az online Videósuli, a mindennapokat könnyíti meg a Karantén Praktikák rovat, valamint az Olvass otthon szolgáltatás, amely ingyenesen letölthető magazinokkal és bookazine-okkal látja el a négy fal között ragadt olvasókat. Mindezt élő edzésprogramok, mini koncertek, valamint Karanténkaják címmel receptajálók egészítik ki a Blikk Facebook oldalán

Az imidzs kampányról

“Ahogy az elmúlt 26 évben mindig, a Blikk közérthető tájékoztatására most, ebben a különösen nehéz időszakban is számíthat a napilap több mint félmillió olvasója és a Blikk.hu közel egymillió online látogatója. Ezt üzenjük az új imidzs kampányunkon keresztül, amelyben ezúttal is Szabó Győző, a Blikk arca volt a segítségünkre” – mondja Kiss Eleonóra üzletágvezető.

Ami életbevágó, arról feketén-fehéren. Ami az élethez kell, arról színesen, Blikkesen – ez áll az új imidzs kampány középpontjában, melyet a GRUND ügynökség dolgozott ki a médiamárka számára. A kampány tv szpotokkal indul ma este a kereskedelmi csatornákon, majd széleskörű online jelenléttel, rádiószpotokkal és print hirdetésekkel egészül ki a következő hetekben.

A reklámspot ma este kerül adásba:

7