mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Helló 2021!

Évindító gondolatok és tények kiadónk üzleti vezetőitől

Tisztelt Partnerünk!

Kiadónk nevében üdvözlöm Önt a 2021-es esztendőben!

Kívánom, hogy legyen ez az év az Önök vállalkozása számára is a megerősödés és az új lehetőségek éve! Az elmúlt hónapok minden kihívása ellenére a Ringier Axel Springer Magyarország eredményesen zárta a 2020-as évet, így portfóliónk stabilitását megőrizve, teljes nyomtatott és digitális médiakínálatunkkal vágunk bele az új esztendőbe. Számos médiapiaci szereplővel ellentétben mi egyik magazinunkról sem mondtunk le.

Évindító hírlevelünkben üzleti vezetőink megfogalmazzák, miért tartanak ki mellettünk olvasóink már évtizedek óta és hirdető partnerként miért érdemes 2021-ben is tervezni milliós elérésű médiaportfóliónkkal.

Sikerekben gazdag új évet kíván Önnek: Kovács Tibor CEO

 

Kiszámítható, stabil alapok a médiatervezéshez

Németh Zsuzsanna hirdetési igazgató

„Hirdető partnereink visszajelzései arról árulkodnak, hogy médiakínálatunk sokszínűsége mellett a legfontosabb erősségünk az, hogy portfóliónk fix, stabil pontként szolgál az állandó változásban lévő médiapiacon: kiszámítható, jól tervezhető felületeket kínálunk a célzott hirdetéshez. 2021-re is hatékony mixekkel készültünk, amelyekben a digitális és BTL megoldások mellett továbbra is látjuk a print kiadványok erejét. 2020 is bizonyította, hogy az olvasóink továbbra is hűen kitartanak nagy múltú kiadványaink mellett.”

Tény: A tavalyi utolsó negyedévben kiadónk saját előfizetési csatornáján, a lapot.hu oldalon több mint kétszer annyi előfizetési igény érkezett a nyomtatott termékeinkre, mint 2019-ben, és közel ötször annyi, mint 2018-ban.

 

Friss megoldások

Tóth-Császár Gergely magazinüzletág-vezető

„Az elmúlt hónapokban azok a márkák tudták megerősíteni piaci helyzetüket és sikeresen átvészelni a járvány első két hullámát, akik egy pillanatra sem álltak meg. Soha annyi innovációt, proaktív megoldást és jövőbe mutató fejlesztést nem láttunk, mint a 2020-as évben. Ezt tapasztalom saját házunk táján is: az új ötleteknek, az új kiadványoknak és márkakiterjesztéseknek köszönhetően nemcsak új élményeket biztosítottunk az olvasóknak az otthonmaradós időszakban, de hirdető partnereinket is hatékonyan tudjuk támogatni abban, hogy a legkritikusabb időszakokban is kommunikálhassanak a fogyasztókkal.”

Tény: Amellett, hogy a média világának egyik digitális éllovasa, a GLAMOUR továbbra is piacvezető saját lapszegmensében. A Kiskegyed márka pedig a korlátozások ellenére is a legnagyobb példányszámban árusított lap ma Magyarországon a MATESZ adatok tanúsága szerint.[1]

[1] Forrás: MATESZ 2020 Q3 gyorsjelentés, átlagos darabonkénti értékesítés

 

Kreativitás

Kiss Eleonóra napilapüzletág-vezető

„Ahogy a privát életünkre igaz, úgy az üzletire is, hogy a legtöbbet a nehézségek és a kihívások által fejlődünk. A 2020-as év minden eddiginél nagyobb alkalmazkodásra, rugalmasságra és kreativitásra tanította a piaci szereplőket úgy a print médiapiacon, mint online. A Blikk jól vizsgázott és az erejét mutatja, hogy a járvány legnehezebb hónapjaiban még növelni is tudta a piaci részesedését. A márka erősített tartalomban és kreatív hirdetői megoldásokban egyaránt. 2021-ben ezt folytatjuk minden platformunkon.”

Tény: A Blikk piacvezető szerepe megkérdőjelezhetetlen, immáron 18. éve a legolvasottabb napilap.[1] A blikk.hu híroldalt havonta átlagosan közel 3 millió látogató böngészi.[2]

[1] Forrás: NOK, Matesz 2020

[2] Forrás: DKT e.Gemius, havi RU átlag Q4