GLAMOUR-napok
A legnagyobb, legismertebb és legsikeresebb országos kuponakció, évente négy alkalommal, a hagyományos tavaszi és őszi shoppingünnep mellett már nyáron és télen is.
A GLAMOUR-napok mára már fogalom, a magazin eddigi legsikeresebb márkakiterjesztése, amely szezonról szezonra képes növekedést produkálni az akcióban részt vevő partnerek, valamint a kuponbeváltási számok tekintetében is.
A GLAMOUR-napok kikerülhetetlen kuponos aktivitás a magyar piacon, sikeressége üzleti szempontból megkérdőjelezhetetlen, mind a partnerek oldalán realizálódó bevételek tekintetében, mind pedig kommunikációs értékében.
Az aktivitáshoz kapcsolódó kiemelt támogatói státuszok a Ringier Hungary teljes portfólióján átívelő print és online felületek palettáján megjelenést biztosít, valamint a részt vevő partnerek üzleteiben kihelyezett POS-eken is.
Évről évre újítások, további almárkák kapcsolódnak az eseményhez, amelyek sikere az első megvalósítástól töretlen és partnereink számára újabb kommunikációs lehetőségeket biztosít.
Újdonságok:
- GLAMOUR Univerzum applikáció – digitális kuponfüzet és kuponbeváltás, exkluzív glossy tartalmak, események, e-magazin
- GLAMOUR-napok Summer Week
- GLAMOUR Beauty & Christmas Weekend
- Glamour-napok hőse aktivitás
- Glamour Gasztronapok
- átütő médiajelenlét több mint egy hónapon keresztül
- megjelenés a százmilliós nagyságrendű médiacsomagban
- márkaismertség növelése
- kiemelten jó ár-érték arány az elérési számokat figyelembe véve
- print kampány (Ringier-portfólió)
- online banner kampány (Ringier-portfólió)
- dedikált aloldal
- POS-kihelyezés a partnereknél
- social media kampány
- dedikált hírlevél
- GLAMOUR Univerzum applikáció
- 1,8 milliós print elérés
- 1,3 millió oldalmegtekintés a glamour.hu dedikált aloldalán
- 1,5 millió terjesztett kuponfüzet
- 1071 darab kupon, ajánlat
- több mint 291 ezer értékesített GLAMOUR magazin
- 227 ezer új regisztrált alkalmazásletöltés a GLAMOUR Univerzum appnál
- 800 ezer alkalmazásindítás és 2,3 millió kuponmegnyitás a GLAMOUR Univerzum applikációban
- 400 millió forintot meghaladó kommunikációs médiaérték
*Forrás: NOK 2021/3-4 – 2022/1-2 Kantar Hoffmann – M-Meter / Online: Ringier Hungary saját adatok, Google Analytics (2022. ősz)