GLAMOUR-napok
A legnagyobb, legismertebb és legsikeresebb országos Shoppingünnep, évente öt alkalommal, a hagyományos tavaszi és őszi GLAMOUR-napok mellett már nyáron, télen és Valentin-napon is. A karácsonyi vásárlásokkal ér fel az akció sikere.
A GLAMOUR-napok mára már fogalom, a magazin eddigi legsikeresebb márkakiterjesztése.
Kikerülhetetlen aktivitás a magyar piacon, sikeressége üzleti szempontból megkérdőjelezhetetlen, mind a partnerek oldalán realizálódó bevételek tekintetében, mind pedig kommunikációs értékben.
Az aktivitáshoz kapcsolódó kiemelt támogatói státuszok a Ringier Hungary teljes portfólióján átívelő print és online felületek palettáján megjelenést biztosít, valamint a résztvevő partnerek üzleteiben kihelyezett plakátokon és megállító táblákon is.
Évről évre újítások, további almárkák kapcsolódnak az eseményhez, amelyek sikere az első megvalósítástól töretlen és partnereink számára újabb kommunikációs lehetőségeket biztosít.
Újdonságok:
- GLAMOUR Hungary applikáció – digitális kuponfüzet és kuponbeváltás, exkluzív glossy tartalmak, események, e-magazin
- GLAMOUR-napok Summer Week
- GLAMOUR X-mas Week
- Több, mint egy hónapos intenzív médiajelenlét
- A digitális zajból való „kiállás” megteremtése
- Megjelenés a min. 250 milliós nagyságrendű kampányban
- Márkaismertség növelése
- Kiemelten jó ár-érték arány az elérési számokat figyelembe véve
- Print hirdetések (Ringier-portfólió)
- Prémium banner kampány (Ringier-portfólió)
- Rich media megjelenések (Ringier-portfólió)
- Outdoor megjelenések (citylight)
- Árushelyi kiemelések (kasszazóna és magazinpremier hiper- és szupermarketekben)
- Megállító táblák, plakátok és wobblerek a résztvevő partnereknél
- TV- és rádiószpotok
- Google hirdetések
- Social media kampány (Facebook, Instagram, TikTok, Viber)
- GLAMOURNAPOK.hu dedikált aloldal
- Dedikált hírlevelek
- GLAMOUR Hungary-applikáció push üzenet kampány
- 1,8 milliós print elérés
- 1,1 millió oldalmegtekintés a glamour.hu dedikált aloldalán
- 1,5 millió terjesztett kuponfüzet
- 1328 darab kupon, ajánlat
- több, mint 250 ezer értékesített GLAMOUR magazin
- 160 ezer új regisztrált alkalmazásletöltés a GLAMOUR Hungary appnál
- 770 ezer alkalmazásindítás és 2,8 millió kuponmegnyitás a GLAMOUR Univerzum applikációban
- 1 milliárd forintot meghaladó kommunikációs médiaérték
*Forrás: NOK 2024/1-4 Kantar Hoffmann – M-Meter / Online: Ringier Hungary saját adatok
