Az elmúlt 15 év során az idei lesz az első tavasz, ami GLAMOUR-napok nélkül telik el.
Ma startolt volna a közkedvelt shoppingmaraton, ha a járvány másként nem alakította volna az életünket. Az új helyzet mindenkitől megkövetelte a gyors alkalmazkodást, s nincs ez másként a glossy média világában sem. A GLAMOUR új formátumokkal segíti az adaptálódást az új élethelyzetekhez: long form tartalmakat kínál az elmélyült kikapcsolódáshoz, short form anyagokat otthoni testmozgáshoz, főzéshez, nyelvtanuláshoz.
Ma kezdődött volna és a következő négy napban zajlana a tavaszi GLAMOUR-napok, ha a világ nem fordult volna egyet velünk. Az új helyzet új tartalomigényeket is szült a GLAMOUR többezres követőtáborában, amelyeket a magazin frissen bevezetett megoldásokkal igyekszik kiszolgálni: long form tartalmakat kínál az elmélyült kikapcsolódáshoz, short form anyagokat otthoni testmozgáshoz, főzéshez, nyelvtanuláshoz
Hosszabb tartalmak a ráérős kikapcsolódáshoz
Az elmélyült magazinolvasás élményét az online rádiózással ötvözik a GLAMOUR Talks podcastjai. A Glamour.hu-n, valamint a Spotify és Google Podcast platformokon futó 10 perces interjúkban olyan inspiráló vendégek osztják meg a gondolataikat, mint Verrasztó Evelyn úszó olimpikon, Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológus, Garam Judit, a NUBU márka tulajdonosa és tervezője, valamint dr. Gyurkó Szilvia, a Hintalovon Alapítvány alapítója, akit a gyermekjogok érdekében tett erőfeszítéseiért idén Women of The Year díjjal ismert el a magazin az Az év hősnője kategóriában.
A podcastok mellett a magazin videós riportműsora, a 2Szék sorozat is új epizódokkal jelentkezik a GLAMOUR YouTube csatornáján.
Mindeközben változatlanul, hónapról hónapra megjelenik a magazin friss lapszáma is az újságárusoknál.
Pörgős, short form megoldások az online interakciókhoz
A magazin közösségi felületei most, az otthonmaradós időszakban újabb lehetőségeket kínálnak arra, hogy a négy fal között is hasznosan, új élményekkel, virtuális társaságban teljen az idő. Két hete startolt el a magazin Instagram oldalán a Yoga Brunch-csal közösen szervezett 30 napos jógakihívás, amely mindössze egy hét leforgása alatt komoly népszerűségre tett szert: az aktuális jógapózokat naponta több mint 10 ezren tekintik meg. Hetente 3 alkalommal angolt tanulhatunk a GLAMOUR Facebook oldalán, a gasztronómiai szerelmesei pedig áprilisban kétszer is követhetik Marton Adrienn gasztroblogger, az Adri’s Kitchen alapítójának élő közvetítését a magazin Instagram oldalán.
De a nyüzsgés itt a legnagyobb…
Miközben a márka a Viberen már több mint 110 ezer fős, az Instagramon pedig 78 ezer fős követőtábort épített ki, év elején a TikTokon is saját csatornát indított, aminek a népszerűsége legalább olyan tempóban növekszik, mint az előbb említett platformoké. Az elmúlt időszakban átlagosan újabb ezer fővel bővül a GLAMOUR-ral TikTokozók köre minden héten, amely már most közelíti a nyolcezres létszámot. És ők aztán igazán nyüzsögnek! Az eddig legjobban teljesítő videó csaknem 420 ezer megtekintést produkált, de az átlagosan teljesítő tartalmakat is több ezren nézik. Hihetetlenül aktív interakcióval, több száz kommenttel és rengeteg kérdéssel zajlik az élet a GLAMOUR TikTokon.