GLAMOUR Mancsparty
A GLAMOUR Mancsparty nem csupán egy esemény, hanem egy digitálisan is erős, interaktív kampány, amely összeköti az állatbarátokat és a felelős állattartás iránt elkötelezett márkákat. A közösségi média és online platformok segítségével a Mancsparty nemcsak a rendezvény napján, hanem már előtte és utána is aktívan jelen van, folyamatos inspirációt és értékes tartalmakat kínálva.
Hirdetői előnyök
- integrált kommunikáció
- online hangsúlyos kampány
- elkötelezett célközönség
Kommunikációs csatornák
- Print kampány (GLAMOUR Magazin)
- online banner kampány
- social kampány a GLAMOUR több százezer követővel bíró közösségi média felületein
- dedikált hírlevél
- GLAMOUR applikáció
- dedikált aloldal
Elérések
- Több mint 20000 egyedi látogató az esemény dedikált aloldalán
- 200 ezres elérés Facebookon és Instagramon
- Közel 14 000 szavazat a fotópályázaton
- 2 000 000 bannermegjelenés a Ringier Hungary porftóliójában











