mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Friss dizájnnal, új funkciókkal erősít az EgészségKalauz.hu

Az egészségportál közkedvelt szolgáltatásai – a Gyógyszerkereső, a Betegségkereső és a kalkulátorok is – új külsővel és kibővített keresési alkalmazásokkal várják az olvasókat.

„Megújult az EgészségKalauz.hu: friss lett, letisztult, trendi és felhasználóbarát” – jelentette be november 30-án az egészségportál első saját szervezésű, Egészségmarketing az online médiában című konferenciáján dr. Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat ügyvezető igazgatója. Hozzátette: a fejlesztések célja az volt, hogy az EgészségKalauz.hu olyan olvasói élményt nyújtson, amely megfelel a mai elvárásoknak. Ezért az online magazin mutatós, könnyen átlátható, teljesen reszponzív megjelenést kapott, olyan funkciókkal, amelyek egyszerűvé és gyorssá teszik az adatbázisokban való keresést és a tartalom megosztását a közösségi médiafelületeken.

Az egészségportál közkedvelt szolgáltatásai – a Gyógyszerkereső, a Betegségkereső és a kalkulátorok is – új külsővel és kibővített keresési alkalmazásokkal várják mind a laikus, mind a szakértő olvasókat.

„Fontosnak tartottuk, hogy az olvasói élmény növelése mellett a kreatív hirdetői elvárásoknak is megfeleljünk: megújítottuk a szponzorációs felületeinket is, így partnereink márkakommunikációja korszerű formátumokban, látványosan jelenik meg. Tartalmainkat természetesen „másodlagos olvasóink” – a Google keresőmotorjai – szempontjából is optimalizáltuk. Az EgészségKalauz.hu megújulása óta eltelt tesztidőszak statisztikái azt mutatják, hogy erőfeszítéseinket siker koronázza: az organikus forgalmunk növekvő tendenciát mutat” – hangsúlyozta Simon Izabella, a portál vezető szerkesztője.

Az EgészségKalauz.hu 2017 márciusában került a Ringier Axel Springer Magyarország portfóliójába, azóta egyedi látogatószáma megsokszorozódott (jelenleg átlagosan havonta közel 700.000 RU), Facebook rajongóinak tábora pedig megközelíti a 100.000 főt.

Az EgészségKalauz.hu nagy sikerű szakmai konferenciája évente novemberben kerül megrendezésre, az aktuális és legújabb egészségügyi témákat érintve.