A Blikk címoldalán a Skechers termékbevezető kampánya
2024. április 1.
2024 tavaszi nemzetközi termékbevezető kampányának médiamixébe a Blikket is beválasztotta a Skechers márka.
Tíz héten át minden szombaton a Blikk címoldalán jelenik meg a Skechers Slip-ins kéz nélkül felvehető, belebújós cipőjének színes kreatívja, hogy a vezető országos napilap címoldalán keresztül megjelenésenként közel ötszázezer háztartásban minden korosztályhoz eljuttassa márkaüzeneteit.
Az együttműködés kapcsán Szabó Hajnalka, a Ringier Hungary key account managere elmondta:
„Ez a kampány tökéletes példa arra, hogy egy tömeges elérésű nyomtatott napilapnak továbbra is releváns helye és fontos szerepe van az ütőképes termékbevezetések marketingkommunikációs mixében. A Blikk egy harminc éve ismert és bejáratott médiamárka, amely országos lefedettségével és látványos címlapjával vásárlóképes közönségelérést biztosít, akár olyan fiatalos márkáknak is, mint amilyen a Skechers.”