mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Félmilliós adomány gyűlt össze az országos GLAMOUR Beauty Tour során a NANE számára

Félmilliós adomány gyűlt össze

A GLAMOUR Beauty Tour vendégeinek több mint félmilliós adományát prevenciós foglalkozásokra és ingyenes edukációs kiadványok előállítására fordítja a NANE.

Adomány – A vezető hazai glossy magazin és az ország legnagyobb plázáit üzemeltető ingatlanfejlesztő vállalkozás összefogott, hogy közösen hívják fel a figyelmet egy olyan problémára, amely a hazánkban élő nők közel 20 százalékát érinti élete során: a családon belül, illetve párkapcsolatokban megmutatkozó erőszakra. A GLAMOUR Beauty Tour roadshow látogatóinak köszönhetően több mint félmilliós adomány gyűlt össze, amely a Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesület (NANE) munkáját segíti.

Az ország tíz bevásárlóközpontjában fordult meg június és július folyamán a magazin szépségszigete, ahol az érdeklődőket nem csupán smink-, frizura-, és stílustanácsadás várta, de egy apró, azonban annál fontosabb gesztussal ők is hozzájárulhattak a NANE erőfeszítéseihez: egy stílusos rúzs alakú toll megvásárlásával támogathatták az egyesület munkáját. A szépségkörút során így több mint félmillió forintos adomány gyűlt össze, melynek ünnepélyes átadására tegnap került sor Budapesten.

„A szépség roadshow megszervezése számunkra jóval több volt egy színes nyári programnál, amellyel a plázáinkban vásárlókat vártuk. Tudatosan keressük a lehetőségeit annak, hogy a Magyarországon élő nőket érintő társadalmi kérdésekkel foglalkozhassunk. A NANÉ-val egyetértve arra bátorítjuk a fiatal lányokat, hogy merjenek beszélni saját tapasztalataikról, hiszen a kapcsolaton belüli erőszakot övező tabuk csakis így dönthetők le”, mondta Hermann Kamilla, a GLAMOUR Beauty Tour-t életre hívó Indotek Group partnere.

„Tévedés, hogy egy divatmagazin olvasóit csak a divat és a szépség érdekli. Az élet kevésbé csillogó jelenségeiről is beszélhetünk velük, sőt, kifejezetten küldetésünknek tekintjük, hogy saját csatornáinkon és lehetőségeinken keresztül tudatos és bátor döntésekre sarkalljuk őket. Olyan világot élünk, amelyben a külső megjelenés tökéletesítése hatalmas nyomásként nehezedik a fiatal generációra, ezért a mi felelősségünk is, hogy megmutassuk: az igazi magabiztosságot nemcsak az ápolt, megnyerő külső adja, hanem a belülről építkező önbizalom és önmaguk tisztelete. Arra bátorítjuk a nőket, hogy álljanak ki önmagukért, sőt, vegyék észre, hogy a nők összefogásának elképesztő ereje van, ami igazi változásokat generálhat a társadalomban” –teszi hozzá Maróy Krisztina, a GLAMOUR magazin főszerkesztője.

A GLAMOUR Beauty Tour vendégeinek több mint félmilliós adományát prevenciós foglalkozásokra és ingyenes edukációs kiadványok előállítására fordítja a NANE.
7