A középvállalatok Employer Branding Kampány Kategóriájában különdíjjal ismerték el a Ringier Axel Springer Magyarországot a Digital Media Campusnak köszönhetően
A Digital Media Campus program elismeréseképpen a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Award különdíjával tüntette ki március 25-én a Ringier Axel Springer Magyarországot a kitűnő munkáltatói márkaépítési gyakorlatáért.
Negyedik alkalommal hirdette meg a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Awardot, hogy megismerje a közönség és a szakma a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési módszereket. A díjakkal azokat a vállalatokat ismerték el, melyek a legkiválóbb Employer Branding-programokat dolgozták ki és hajtották végre.
A Ringier Axel Springer Magyarország a belső képzési programját, a Digital Media Campust nevezte a versenyre, amely segít a munkatársaknak otthonosan mozogni a digitális világban: a kétféléves tréningsorozat tavaszi és őszi szemeszterre osztva speciális szakmai továbbképzési lehetőséget biztosít díjmentesen a médiavállalat munkavállalói számára.
A középvállalatok Employer Branding Kampány Kategóriájában különdíjjal ismerték el a Ringier Axel Springer Magyarországot a Digital Media Campusnak köszönhetően, a díjat átadó Jobbágy Eszter, a HP Enterprises hr-szakembere kiemelte, hogy a pályázat különlegességét a kollégák edukációján túl a vállalaton belüli funkciók eredményes együttműködése jelenti.
„A Digital Media Campus a felsővezetés által támogatott egyedülőálló program, amelyet ebben az évben is folytatunk, büszkék vagyunk a Digital Media Campus közösségépítő erejére is, amiből a kollégáink a mindennapi munkájuk során sokat profitálnak. A 2016-ban indított magas színvonalú képzés olyannyira ismert lett, hogy kiterjesztettük a partnereink felé is, idén már a második csoportot indítjuk” – fogalmazott Dr. Király Mária, a Ringier Axel Springer Magyarország operatív ügyvezetője a díjátadón.
Maróy Krisztina, a Digital Media Campus vezetője hozzátette, hogy a képzés nemcsak a résztvevőkben erősíti a munkahely iránti elköteleződést, hanem cégen belül, a teljes szervezetben pozitív hatást ér el. A Digital Media Campus valamennyi végzett résztvevője nagykövetként képviseli a szervezeten belül és kívül egyaránt a programot és az ott elsajátított vállalati kultúrát és értékeket.