mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Első a glossy magazinok között a digitális térben is: a Glamour.hu

Tartja magát a képzeletbeli online glossy-rangadó első fokán a márciusban megújult Glamour.hu

Tavasz elején hírt adtunk róla: március elejére megújult a Glamour.hu. Az oldal nem csupán dizájnban, de tartalmi struktúrája, illetve UX-tekintetében is korszerűbb lett, ami az azóta eltelt időszak statisztikája szerint a látogatottságnak is kedvezett. A glossy website már a re-launchot követő első hónap végére beváltotta a hozzá fűzött reményeket: 1,25 milliós havi látogatószámával és közel százezres napi átlagos látogatottságával március végére megelőzte mindkét dobogós versenytársát, a Joy.hu-t és a Cosmopolitan.hu-t is. Ezt az eredményt mutatta a folytatás is: áprilisban megtartotta első helyét a Glamour.hu, mind teljes havi látogatószám (1.212.168 RU), mind napi átlagos forgalom (90.157 RU) tekintetében. (Forrás: DKT Gemius)

Figyelemre méltó adat, hogy az oldal organikus keresésekből érkező forgalma áprilisban 90,9%-kal nőtt az előző év negyedik hónapjához képest! (Forrás: Google Analytics)

A Glamour.hu tehát tartja magát a képzeletbeli online glossy-rangadó első fokán.

7