1 milliós havi egyedi látogatószámával és 200 ezer fős közösségi követőtáborával szintet lépett a C generáció kedvelt online magazinja
A connected nemzedék új hírforrása, a Noizz.hu online magazin havi egyedi látogatószáma 2018 első negyedévében átlépte az 1 milliós havi egyedi látogatószámot (RU) – az oldal 2018 márciusában már több mint 1,1 millió egyedi látogatót vonzott.[1]
Mindeközben a magazin követőtábora 200 ezer fő fölé duzzadt a Facebook-on. A rajongók döntő többsége – mintegy 70 százaléka[2] – a Noizz.hu számára releváns 18-35 éves digitális nemzedékhez tartozik. Ők azok a pörgő városi életmódra nyitott fiatalok, akik folyamatos online üzemmódban, tehát connected kapcsolatban élnek és a legmenőbb újdonságok iránt érdekelődnek: legyen szó divatról, szépségről, filmekről, celebekről, fesztiválokról és bulikról, technológiai hírekről vagy akár közéleti aktualitásokról.
[1] Forrás: Gemius Rating
[2] Forrás: Facebook Insight