mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Egy éve vezet médiaszegmensében a GLAMOUR.hu

Napi átlagban és havi összesítésben is

2025. szeptember 1.

Egy éve töretlenül vezeti a hazai online glossy magazinok médiaszegmensét a GLAMOUR.hu. Így a márka már nemcsak a nyomtatott magazinok között elért tartós sikerére, valamint az idén 20. jubileumát ünneplő GLAMOUR-napok eseménysorozattal kivívott ismertségére lehet méltán büszke, de a digitális térben is időtálló eredményeket mutathat fel. A GLAMOUR szakmai vezetőit, Maróy Krisztina főszerkesztőt, Somogyi-Tóth Beáta és Csáti Melinda vezető szerkesztőket kérdeztük arról, minek tulajdonítják a digitális sikereket.

Somogyi-Tóth Beáta online vezető szerkesztő: – Hiszek abban, hogy a vonzó tartalomkínálat, az adatalapú döntések, a nagyfokú reziliencia és kíváncsiság, valamint a fantasztikus, fáradhatatlan csapatunk együttes erejében rejlik a tartós siker titka. Míg a tartalom oldaláról igyekszünk mindent megtenni az olvasóért, és exkluzív anyagokkal, rendszeresen megjelenő digitális címlapokkal, tematikus hetekkel nyújtunk többet, mint más online magazinok, addig a technológiai fejlesztésekre is nagyon odafigyelünk, a mindennapjainkat pedig alapjaiban határozza meg a forgalmi adatok mélyreható elemzése és az ezen alapuló döntéshozatal. Utóbbit az olvasó nem érzékeli, csak azt tapasztalja, hogy olyan témákkal, videókkal, exkluzív fotókkal, sztárinterjúkkal kínáljuk, amelyek valóban érdeklik őt. És mi pontosan így szeretnénk a kedvében járni és tovább erősíteni a lojális közönségünket minden platformon.

Milyen újdonságokkal rukkoltatok elő az elmúlt tizenkét hónapban?

Csáti Melinda vezető szerkesztő: – Az elmúlt évben új dimenziókat nyitottunk: még több digitális és mozgó címlappal, exkluzív interjúkkal leptük meg olvasóinkat, és a különböző témák köré gyűrűző tematikus hetek révén is izgalmas tartalommal bővítettük kínálatunkat. A társadalmi ügyek hangsúlya tovább erősödött, miközben videós anyagaink és exkluzív podcast-sorozataink repertoárja folyamatosan bővül. A GLAMOUR Plusz prémium felület és a saját shop elindítása pedig új szintre emelte az olvasói élményt.

Kik alkotják az online követőtáborotokat? Mit lehet tudni a GLAMOUR.hu tipikus olvasójáról, aki akár a website-on, akár a közösségi médiában követi a márkát?

Somogyi-Tóth Beáta: – Azt látjuk, hogy korosztály tekintetében nagyon széles réteget tudunk megszólítani: elérjük a fiatalokat, de érzékeljük – és explicit törekvésünk is -, hogy a 40-50 év feletti nők is szívesen olvassák a tartalmainkat. Az online glossy magazinok olvasói között egyébként a GLAMOUR tartalmait követi a legtöbb 30 év feletti, bevásárlásért felelős, diplomás, vezető vagy vállalkozó státuszú olvasó, akik számára fontosak az értékes tartalmak.

Nézzük kicsit a hirdető partnerek oldaláról a GLAMOUR.hu -n és a márka közösségi médiás felületein elérhető megoldásokat. Melyek voltak az elmúlt egy év leglátványosabb, leginkább újító jellegű, vagy legnagyobb elérést hozó együttműködései?

Csáti Melinda: – Az elmúlt egy évben a GLAMOUR.hu és a márka közösségi média felületei számos látványos és innovatív hirdetői együttműködést kínáltak. A GLAMOUR-napok, immár hagyományos eseményként, kiemelkedő lehetőséget nyújtottak a partnereknek, miközben a digitális címlapsztorik támogatása és a blokkszponzorációk révén a kampányok még nagyobb láthatóságot kaptak. A közösségi média együttműködések, a videós tartalmak és az exkluzív GLAMOUR Plusz prémiumfelület integrált megoldásai révén a partnerek célzottan érhették el közönségüket, növelve az elköteleződést és a kampányok hatékonyságát. Emellett a GLAMOUR Shop további lehetőséget biztosít a termékek bemutatására és közvetlen értékesítésére, komplex, többcsatornás marketingeszközt kínálva a hirdetőknek.

Krisztina, számotokra különösen fontosak az inkluzív attitűdöt erősítő médiatartalmak, ezek közül a roma kisebbség jobb megértését és elfogadását erősítő szerkesztői koncepciótokkal 2024-ben szakmai díjban is részesületetek. Milyen tartalmi megoldásokat vagy együttműködéseket említenél az elmúlt egy évből, amelyek a GLAMOUR küldetését szolgálják a befogadóbb, nyitottabb társadalmi gondolkodásmód elérése érdekében?

Maróy Krisztina főszerkesztő: – A GLAMOUR-t nemcsak egy magazinnak, hanem egy olyan műhelynek tekintjük, amely évtizedek óta formálja a közbeszédet és képes valódi társadalmi hatást gyakorolni. Sokan még ma is hajlamosak leértékelni a glossy műfajt, mondván, hogy csupán a külsőségekről szól. Mi viszont évtizedek óta azon dolgozunk, hogy ezt a tévhitet megcáfoljuk – tartalmainkkal, eseményeinkkel és szerkesztési elveinkkel egyaránt. Néhány példa erre a szemléletre: a Romaversitas-szal közösen működtetett romakvótánk, a minden évben kizárólag női szakembereket megbízó equal payday-projektünk, valamint fenntarthatósági vállalásaink. És ott van a megújuló GLAMOUR Gardróbfrissítés is, amely mostantól GLAMOUR Vintage Market néven ad új életet a fenntartható divatnak.

Mindez azt mutatja, hogy számunkra a GLAMOUR nem csupán egy magazin, hanem egy értéket képviselő közösség is.

Exkluzív a GLAMOUR.hu-n: Molnár Nini és Fucsovics Márton nemrég a nyilvánosság teljes kizárásával keltek egybe – filmbe illő, álomszép esküvőjükön csak a GLAMOUR lehetett ott. (fotók: Ajkai Dávid)