mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Egy év alatt megsokszorozta elérését az EgészségKalauz.hu

2017 év elején a Ringier Axel Springer Magyarország úgy döntött, hogy médiakínálatát egy egészségportállal színesíti. Így éppen egy évvel ezelőtt, 2017. március 19-én már a Ringier Axel Springer égisze alatt kezdte legfrissebb tartalmait publikálni az EgészségKalauz.hu.

Saját gyártású infóvideókkal hódít az egészségportál a közösségi médiában

2017 év elején a Ringier Axel Springer Magyarország úgy döntött, hogy médiakínálatát egy egészségportállal színesíti. Így éppen egy évvel ezelőtt, 2017. március 19-én már a Ringier Axel Springer égisze alatt kezdte legfrissebb tartalmait publikálni az EgészségKalauz.hu.
Megtöbbszöröztük a számokat
A döntés jónak bizonyult: a megváltozott médiafogyasztói szokásokat kiszolgáló újmédiás tartalmaknak és a vizuális frissítésnek köszönhetően az elmúlt tizenkét hónap alatt az EgészségKalauz.hu komoly eredményeket ért el. Egyedi látogatószáma megháromszorozódott, 13 000 RU-ról napi 41 000 RU -re, Facebook rajongóinak tábora pedig duplájára ugrott: jelenleg, 2018 márciusában, mintegy 70.000 főt számlál.
Harmadik helyen az EgészségKalauz.hu
A portál támogatott ismertsége is javult az elmúlt év során: az egészségiparra specializálódott Szinapszis Piackutató Intézet 2018 márciusában bemutatott felmérése szerint a laikus olvasóknak szóló egészségügyi website-ok rangsorában az EgészségKalauz.hu az előkelő 3. helyen áll a páciensek és az orvosok említéseiben egyaránt, osztozva a dobogón a legnagyobb, évtizedek óta működő tematikus portálokkal.
Print és online: havi 3 millió olvasó
A Ringier Axel Springer-portfólió négy lapjában – a Blikk napilapban, a Blikk Nők magazinban, a Kiskegyedben, valamint a tvr-hét műsorújságban – megjelenő havi Egészségkalauz melléklettel még nagyobb olvasottságot és országos lefedettséget biztosítunk az egészségügyi tartalmaknak. Az online és a nyomtatott felületeinkkel havonta mintegy 3 millió olvasót érünk el.
Az EgészségKalauz.hu legnagyobb erősségét, egyedi tartalmát azok a saját, Ringier Axel Springer-gyártású rövid egészségügyi és életmód tematikájú infóvideók jelentik, amelyekkel a website elsőként és ebben a médiapiaci szegmensben egyelőre egyedüliként jelent meg 2017-ben. Az infóvideók látványosan, szemléletesen és könnyen követhetően mutatják be az egészségügyi hiányállapotokat, problémákat és kezelésük módját – természetesen a páciensek szemszögéből. A videós formátum nem csak a nézők, de a hirdető partnerek kedvence is, hiszen a komplex üzeneteket érzékletesen, könnyen feldolgozhatóan mutatja be mind az OTC termékek, mind az Rx gyógyszerek és étrend-kiegészítők esetében. A natív környezetbe a termékmegjelenítés észrevétlenül belesimul, így partnereink hatékonyan kommunikálhatják márkájuk üzeneteit.
Tavaszi megújulás
2018 tavasza teljes modernizációt hoz az EgészségKalauz.hu számára. Ennek részeként teljes dizájnváltást és tartalmi átstrukturálást tervezünk, ugyanakkor a site megőrzi legsikeresebb szolgáltatásait és a jövőben még több videós ismertető anyaggal jelentkezik. Az olvasók továbbra is elérik majd a legkülönfélébb egészségügyi kalkulátorokat, a betegségkereső tudástárt, valamint a közkedvelt „Orvos válaszol” rovatot.
Az EgészségKalauz.hu a 2018. március 16.-i World Sleep Day, az Alvás Világnapja globális esemény hazai médiapartnere volt.
7