Az egészségmegőrzés hatékony online kommunikációjára adott receptet az EgészségKalauz.hu első szakmai konferenciája.
Az EgészségKalauz.hu 2018 november 30-i szakmai konferenciája a következő kérdésre kereste a választ a különböző célcsoportok szemszögéből: Hogyan készítsünk jól konvertálható digitális kampányt egészségmegőrzés és betegségkezelés tematikában?
FÓKUSZBAN AZ EGÉSZSÉG: A HATÉKONY ONLINE MEGJELENÉS TITKA
A konferencia során terítékre került a sikeres online tartalomelőállítás minden meghatározó faktora: a fogyasztói magatartások változásairól, az online médiapiac aktualitásairól, valamint a digitális gyógyászat újdonságairól többek között olyan elismert hazai szakemberek tartottak előadást, mint dr. Pénzes János (a Richter Gedeon Nyrt. nemzetközi e-marketing menedzsere) Papp Gábor (a The Pitch online marketing szakértője), valamint dr. Szilágyi Dóra (a GVH szakembere).
Egy konferencia, ami csak arról szólt, hogy hogyan készítsünk jól konvertáló egészségügyi kampányt. A konferencia azonnal használható tudást kínált minden résztvevőnek, aki ma online egészségügyi tartalmat készít, legyen az cikk, videó vagy reklám. A teljesség igénye nélkül a következő témák érintésével:
• Mit szeret a Google, mit az olvasó – és mit a GVH?
• Kinek és hogyan hirdessünk digitálisan egészség témában?
• Mi a teendő a Medic algoritmusváltás után?
Részletes program és egyéb információk: http://egeszsegkonferencia.ras.hu
2019 novemberében újabb érdekes egészségügyi témával jön az Egészségkalauz.hu szakmai konferencia.
Részletek a programot és helyszínt illetően hamarosan!
Az EgészségKaluz.hu-ról bővebben:
Az egészségiparra specializálódott Szinapszis Piackutató Intézet 2018 márciusában bemutatott felmérése szerint a laikus olvasóknak szóló hazai egészségügyi website-ok rangsorában az EgészségKalauz.hu az előkelő 3. helyen áll – ami igaz a páciensek és az orvosok említéseiben egyaránt – osztozva a dobogón a legnagyobb, évtizedek óta működő tematikus portálokkal. Az EgészségKalauz.hu 2017 márciusában került a Ringier Axel Springer Magyarország portfóliójába, azóta egyedi látogatószáma megsokszorozódott (jelenleg átlagosan havonta közel 700.000 RU), Facebook rajongóinak tábora pedig megközelíti a 100.000 főt. Az EgészségKalauz.hu egyik legnagyobb erősségét azok a saját gyártású rövid infóvideók jelentik, amelyekkel a website elsőként jelent meg a saját szegmensében 2017-ben.