Bronz Effie-díjjal jutalmazták a GLAMOUR-napok 14 éves sikertörténetét
A tizennégy éves múltra visszatekintő országos shoppingmaraton, a GLAMOUR-napok sikerei a 18. magyarországi Effie Awards zsűrijét is meggyőzték, így a vezető hazai glossy márka tündöklő ajándékkal ünnepelheti 15. születésnapját: a rangos marketingkommunikációs verseny Hosszú távú hatékonyság kategóriájában elhozta a bronz Effie díjat.
A GLAMOUR-napok kuponprogrammal a Hosszú távú hatékonyság kategóriában pályázott az Effie díjra a magazin kiadója, a Ringier Axel Springer Magyarország Kft. Az évente két alkalommal megrendezett kedvezménykuponos bevásárolónapokat a GLAMOUR 2005-ben szervezte meg először, s ezzel azonnal átütő sikert ért el a hazai fogyasztók körében. A ma már az év egyik legjelentősebb kereskedelmi eseményének számító shoppingünnep töretlen népszerűségét jól mutatja, hogy míg az első, egynapos akción 36 márka képviseltette magát, 2019-ben már tízszer annyi, 320 márka várta az vásárlókat az 5 naposra duzzadt eseményen.
Az Effie Awards az egyedüli olyan reklámszakmai verseny, amely a marketingkommunikáció hatékonysága alapján értékeli a kampányokat. A szakmai zsűri döntése alapján idén a GLAMOUR-napok kiérdemelte az bronz Effie díjat, amellyel a GLAMOUR méltón ünnepelheti fennállásának 15. évfordulóját.
A glossy magazin nem először mérkőzik meg a legeredményesebb pályaművekkel: 2017-ben a GLAMOUR Gardróbfrissítés kezdeményezése shortlistesként az Effie Awards döntőjébe jutott Doing Good kategóriában.