A GLAMOUR-napok mobilapplikáció idén 170 ezres letöltésszámot és 43 ezer digitális lapszám értékesítést generált.
Ha a vírus ellenszerét nem is, de a járványhelyzet gazdasági tüneteit enyhítő orvosságot minden bizonnyal megtalálta a GLAMOUR-napok. A nagy sikerrel futó nyári és őszi bevásárlómaraton alatt a #safeshopping jegyében a digitális megoldásoké volt a főszerep: a GLAMOUR-napok mobilapplikáció újabb rekordokat döntve idén 170 ezres letöltésszámot és 43 ezer digitális lapszám értékesítést generált.
A vezető hazai glossy magazin tartotta magát korábbi ígéretéhez, és július közepén bepótolta a vírushelyzet miatt elhalasztott tavaszi GLAMOUR-napokat, mellyel nem csak a korlátozások terhe alól szabaduló vásárlók endorfinszintjét emelte a fellegekbe, de a kereskedelmi szektor segítségére is sietett: a szokatlan időpont ellenére a fogyasztók kitörő lelkesedéssel fogadták a 6 naposra bővült shoppingünnepet, melyhez országszerte 300 márka és 4000 üzlet csatlakozott.
A #safeshopping jegyében a magazin minden korábbinál több kereskedőpartnere biztosított digitális kuponbeváltási lehetőséget a GLAMOUR-napok mobilapplikációban, amely az élre tört, és a nyári kuponprogram alatt uralta a mobilapplikáció-áruházak toplistáit.
Előtérben az online vásárlás
Az idén 15. jubileumát ünneplő bevásárlómaraton három hónapos kiterjesztett kuponakcióval, innovatív online megoldásokkal és számos webáruház ajánlatával fordult rá az őszi-téli időszakra. Az október 8-11. között nagy sikerrel zajlott klasszikus GLAMOUR-napok kiegészítéseként november 5-én első alkalommal startolt el a GLAMOUR-napok Reloaded. A négy napos akció kizárólag a GLAMOUR-napok mobilapplikációban elérhető, online beváltható kedvezménykuponokkal pörgette fel az őszi bevásárló szezont, szem előtt tartva mindazok igényeit, akik a shoppingolás felhőtlen élményét a lehető legbiztonságosabb környezetben szerették volna átélni.
Nyerő szériában a GLAMOUR-napok app
A kedvezményes vásárlást innovatív digitális megoldásokkal ötvöző platformok iránti egyre növekvő fogyasztói igényt a GLAMOUR-napok mobilapplikáció töretlen népszerűsége is jól mutatja: az alkalmazás a nyári elsőség után az októberi shoppingünnep alatt is vezette a mobilapplikáció-áruházak toplistáit, és minden eddigi rekordot megdöntve 100 ezres letöltésszámot és közel 30 ezres digitális lapszám értékesítést generált. Az applikáció az idei évben mindeddig 170 ezres összesített letöltésszámmal és 43 ezres digitális lapszám értékesítéssel büszkélkedhet.
Köszönjük minden kereskedelmi és hirdetőpartnerünknek, hogy egész évben velünk tartottak!