Nem vész el, csak átalakul
A GLAMOUR marketingjével foglalkozó kollégáink úgy döntöttek, új életet adnak azoknak a fizikai reklámanyagoknak, elsősorban kültéri molinóknak, amelyeket tavaly használtak a márka promóciós céljaira a GLAMOUR-napok kapcsán. A kampányidőszakok után raktárba kerülő közterületi molinók vastag, strapabíró anyaga tökéletes – bár nem könnyen feldolgozható – alapanyagnak bizonyult ahhoz, hogy többször használatos bevásárlótáskákat készítsenek belőle egy erre specializálódott hazai dizájn műhely bevonásával.
„Évente már négy alkalommal rendezzük meg a jól ismert bevásárlónapokat, így valamennyivel megnőtt a reklámanyagaink mennyisége is, és bár a közterületi kampányeszközökkel szemben sokkal inkább digitális csatornákon hirdetünk, mégis úgy éreztük, hogy a nem lebomló, de újrahasznosítható anyagokról jobban kell gondoskodnunk annál, minthogy pusztán megsemmisítjük őket vagy raktárba kerülnek. Látva, hogy erre a problémára már kész, kreatív, és a GLAMOUR-hoz illően dizájnos hazai megoldások is vannak, gyorsan megszületett a döntés az újrahasznosításról a többször használatos bevásárlótáskák formájában” – mondja a GLAMOUR marketing menedzsere, Lévai-Pethő Enikő.
A GLAMOUR csapata így összesen hatvan négyzetméternyi kültéri molinóból varratott praktikus, teherbíró, nagyméretű bevásárlótáskákat, együttműködésben a fenntartható kreatív termékek tervezésére és gyártására specializálódott medencebag dizájn csapatával. Az így született nyolcvan darabos limitált táskakiadás mindegyik darabja teljesen egyedi, hiszen a márka reklámjának egy-egy kis szeletét hordozza magán, a feltűnő színek és geometriai formák pedig gondoskodnak az egyszeri, unikális mintázatokról.
„Nemcsak a GLAMOUR márkánknál, de a kiadói tevékenységünk számos más pontján is tudatosan figyelünk arra, hogy környezettudatos megoldásokkal éljünk, amennyire csak lehetőségeink engedik. Igaz ez a nyomtatáshoz használt papírforrások kiválasztására, a biológiailag lebomló csomagolóanyag használatára, sőt, már a digitális kiadványaink karbon-kibocsátását is monitorozni kezdtük, hiszen a digitális életmódnak, az online médiafogyasztásnak is van öko-lábnyoma. Ez a hozzáállás nem áll meg nálunk a szavak szintjén, plusz forrásokat is szánunk arra, hogy a szemléletmódunk a GLAMOUR-táskákhoz hasonló akciókban és tettekben nyilvánuljon meg” -emelte ki Tóth-Császár Gergely magazin üzletágvezető.
Éppen ezért a limitált táska-széria darabjait a GLAMOUR nem csupán a leglojálisabb olvasóihoz, hanem influenszerekhez és szakmai partnereihez is eljuttatja, hogy közösen tegyék még divatosabbá a tudatos újrahasznosítást a fogyasztók körében.