mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

Az előző évi sikereket is túlszárnyalta a 2021-es GLAMOUR Beautyfesztivál

Küldetés (túl)teljesítve: az egyedi hozzáférési kóddal, csak a jegyet váltóknak elérhető videós tartalmak többezres megtekintést értek el

November 27-én immár negyedik alkalommal, az előző évhez hasonlóan digitális formában, az eseményre fejlesztett dedikált online felületen tért vissza a GLAMOUR Beautyfesztivál.

A hazai szépségipar nagyágyúit és a legfrissebb trendeket felvonultató egynapos beautyműhely videós tartalmai valósággal a képernyők elé szögezték a szépségápolás szerelmeseit: nemcsak a tutorial videók és workshopok többezres nézőszáma múlta felül a tavalyi eredményeket, de a közösségi médiában is komoly pezsgést generált az idei Beautyfesztivál, melynek Instagram és Facebook bejegyzései több mint 100 ezer felhasználóhoz értek el.

Tartalomfogyasztásban a hordozható eszközök, nézettségben a tutorial videók taroltak

A GLAMOUR Beautyfesztivál smink, arcápolás, hajápolás és illatszer tematikájú videós anyagait a felhasználók többsége a telefonján követte figyelemmel. A második helyen az asztali eszközök kategóriája végzett, míg a képzeletbeli dobogó harmadik helyére a tabletek léphettek fel.

A legnépszerűbb tartalmak toplistáját magasan Viszkok Fruzsi és Pádár Detti tutorial videója vezeti, de Annoni Zita szépségápolási rutinja és a GLAMOUR beautyszerkesztőinek szakmai tippjei is az élmezőnyben végeztek.

100%-os jegyértékesítés, sokoldalú promóciós lehetőségek

A 2021-es GLAMOUR Beautyfesztiválra már a jegyértékesítési időszak lezárása előtt kikerült a képzeletbeli megtelt tábla, hiszen az eseményre rövid idő alatt az összes belépő elkelt.

A résztvevő márkák promóciós megjelenésére a Beautyfesztivál videós szponzorációt és kiemelt termékelhelyezést kínáló aloldala mellett az eddigi legnagyobb, több, mint 30 ezer forint értékű Goodie Bagben házhoz érkező termékek nyújtottak lehetőséget, melyek nem csak a márkaismertséget, de a fogyasztói elkötelezettséget is növelik.

Az idei év különlegessége, hogy a szervezők a Beautyfesztivál résztvevőit egy exkluzív, limitált darabszámban készült GLAMOUR by NUBU táskával is megajándékozták.

7