Csipes Tamara a GLAMOUR legújabb digitális címlapján
A GLAMOUR ismét digitális címlappal jelentkezett, amelyen Csipes Tamara kétszeres olimpiai, kilencszeres világ- és tízszeres Európa-bajnok magyar kajakozó látható. Az eddigi legolvasottabb digitális címlapsztori a Dove-val együttműködésben készült.
Sportolóként Csipes Tamara hiteles szószólója a mentális egészség fontosságának, aminek egyik alappillére az önelfogadás, az önmagunkért való kiállás. Ez utóbbi kapcsán rengeteget adott neki a sport, de az önelfogadásig hosszú, küzdelmes volt az út. Nőként és anyukaként a Dove valódi szépségről szóló kampányának mondanivalója tökéletesen megegyezik az ő szépségről alkotott filozófiájával, amit saját kislányának is szeretne továbbadni.
A vele készült interjúban őszintén vallott arról, hogyan és mikor kezdett el komolyabban foglalkozni az önismerettel, hogy mit jelent nőként férfias sportágat űzni és mit jelent számára a valódi szépség. A beszélgetés a GLAMOUR oldalán több, mint 26.000 oldalletöltést ért el, így ezzel a legnagyobb olvasottságot érte el eddigi digitális címlapjaink közül.A Csipes Tamarával készült anyag Instagramon közel 50.000-es, a Tiktokon pedig több, mint 70.000-es elérést (reach) hozott. A 35 éves olimpikon így már nemcsak a vízen, a GLAMOUR online hasábjain is aranyérmes.