mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

A Vibert is meghódította a GLAMOUR-napok

Viber egyedi GLAMOUR-napokos matricacsomag

A 2018 őszi GLAMOUR-napokon újdonságként jelent meg a GLAMOUR magazin egyedi matricacsomagja Viberen, amelyet több mint 22.000 felhasználó töltött le és használt aktívan a Shoppingünnep alatt.

2018 őszén újdonságként jelent meg a Rakuten Viber üzenetküldő alkalmazáson belül a GLAMOUR-napok rendkívül sikeres matricacsomagja, amelyet több mint huszonkétezren töltöttek le októberben. A Viber-felhasználók a trendi Shopppingünnep-matricákkal harmincezer üzenetet küldtek egymásnak. A GLAMOUR matricacsomagjának köszönhetően felépült Viber-közösségnek több, mint 3200 tagja van, a felhasználók pedig 8500-nál is több nyilvános üzenetet váltottak egymással – a lelkesedés pedig a GLAMOUR-napok után sem csökkent. 2019 tavaszán a GLAMOUR magazin tovább építi közösségét a Viber felületén, március 12-én megjelenő vadi új matricacsomagjával.

„A Viberen létrejött közösség közvetlenül – limitált időközönként – kapcsolatba tud lépni a szerkesztőséggel a platformon, ami megkönnyíti a további akcióink és eseményeink kommunikálását, így a lehető legrelevánsabb információkkal tudjuk ellátni az olvasókat, akiknek egyedi kérdéseire is tudunk válaszolni – immár a Messenger mellett a Viberen is” – fogalmazott Maróy Krisztina, a GLAMOUR magazin főszerkesztője.

„A 2018 októberi GLAMOUR-napok nemcsak a digitális térben állított fel új rekordokat, de a nyomtatott magazin értékesített példányszáma is túlszárnyalt minden korábbi adatot az idei őszi több mint 200 ezerrel, az alkalmazáson belül pedig további tizenegyezer magazinvásárlás történt, ami jól mutatja a közönség elköteleződését mind a magazin, mind a rendezvény iránt. Kereskedelmi partnereink számára továbbra is innovatív szolgáltatásokat kínálunk, az őszi Shoppingünnepen elsőként rendeztük meg a Glamour Gasztronapokat, amivel több száz éttermet és kávézót tudtunk országosan bekapcsolni a Shoppingünnep vérkeringésébe” – tájékoztatott Tóth-Császár Gergely, a Ringier Axel Springer Magyarország Kft. kiadóigazgatója.

A GLAMOUR magazin és a Viber együttműködés tovább folytatódik 2019-ben is, így a 2019-es tavaszi GLAMOUR-napok alatt elérhető lesz a legújabb GLAMOUR matricacsomag Viberen. A célközönség csatlakozhat a GLAMOUR Hungary Közösséghez a legújabb információkért a magazinhoz kapcsolódó események, akciók és hírek akapcsán.

7