Médiatorta 2019
Médiaszakmai szervezetek közreműködésével a Magyar Reklámszövetség elkészítette és tegnap nyilvánosságra hozta hivatalos elemzését a reklámpiac 2019-es növekedéséről. A marketingkommunikációs „torta” ezúttal is megmutatta: a reklámtevékenységhez kapcsolódó hazai kiadások zöme változatlanul a média szektorban jelentkezik, azon belül pedig továbbra is dobogós helyet foglal el a sajtó szegmense, amely – a digitális tér szereplőit és a televíziókat követve – közel 17 százalékos részesedéssel rendelkezik a hirdetési piac mintegy 245 milliárd forintos volumenéből.
A print média élvezi az olvasók bizalmát
Márpedig a hirdető ott van, ahol a fogyasztót is megtalálja. Ők a mi olvasóink, akik továbbra is elkötelezettek a nyomtatott médiatermékek iránt, keresik a hiteles tájékoztatást és a kikapcsolódást nyújtó szórakoztató tartalmakat. Az Inspira piackutató 2019-es ágazati felmérése alátámasztja: az olvasók sokoldalúnak, hitelesnek és kellőképpen kompaktnak ítélik a nyomtatott kiadványok tartalmait, a reklámra pedig úgy tekintenek, mint a print média szükséges és elengedhetetlen részére.
A digitális tartalomfogyasztás az elsődleges
Ugyanakkor a digitális tartalomfogyasztás és hirdetői jelenlét abszolút elsőséget élvez mindennapjainkban. Büszkék vagyunk arra, hogy online médiaportfóliónk olyan számottevő elérést biztosít a márkák számára, amely megkerülhetetlenné teszi azt a hirdetők körében, s amely 2019-ben piaci átlag feletti növekedést eredményezett kiadónk online hirdetési forgalmában.
A Ringier Axel Springer Magyarország ezúton is köszöni olvasói és hirdető partnerei bizalmát! Együttműködésünk ugyanolyan értékes a növekedés éveiben, mint a 2020-as évhez hasonló, üzleti kihívásokkal terhelt esztendőkben.