mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2 arrow-circle-down

A printnek is kedvez a digitális fogyasztás. Hogyan?

Megugrott az online előfizetések volumene nyomtatott kiadványainkra

Az elmúlt közel egyéves otthonmaradós időszak a digitális médiafogyasztás térnyerése mellett a nyomtatott sajtótermékek létjogosultságát sem vette el, sőt, alátámasztotta azt – olvasható ki előfizetési adatainkból. Bizonyára a hónapok óta tartó kényszerű izolációnak is köszönhető, hogy a 2018-as és 2019-es évekhez képest 2020 utolsó negyedévében jelentősen emelkedett az előfizetések volumene print lapjainkra a www.lapot.hu oldalon, kiadónk saját előfizetési csatornáján. S ez nem csupán a karácsonyi ajándékozási hullámnak köszönhető, hiszen az emelkedés október első hetei óta megfigyelhető és a trend január első hetében is folytatódott.

 

 

Gajdos István terjesztési és logisztikai igazgató

„Bár a járvány valóban a digitális ügyintézés és az online rendelések térnyerése irányában hatott, és terjedt el már szinte minden korosztályban, mégis azt látjuk, hogy egy masszív olvasóközönség még mindig ragaszkodik a megszokott olvasási élményhez: kézben fogva szeretik lapozni kedvenc olvasnivalóikat, illetve ötvözik a print magazinolvasás élményét az online hírfogyasztással. Mindezt kényelmesen és biztonságosan akarják intézni, előfizetés útján. Azt tapasztaljuk, hogy a nyomtatott és a digitális média szerepe megfér egymás mellett, sőt, ilyen módon segítheti is egymást” – véli Gajdos István, kiadónk terjesztési és logisztikai igazgatója.

 

7