Piacvezetővé lépett elő a kiskegyed.hu augusztusban
Mindössze 18 hónappal az oldal indulása után a kiskegyed.hu az élre tört. Augusztusban a napi átlagos egyedi látogatók számát tekintve a kiskegyed.hu volt a befutó az olvasóknál a hazai női weboldalak közül, amely nemcsak elérését növelte, de az oldalon eltöltött időt tekintve is a TOP2-ben végzett.
A Kiskegyed online magazinja 2022 áprilisában indult el, az oldal pedig azóta folyamatosan növelte elérését. A kiskegyed.hu havi olvasószáma 2022 szeptemberében 2 millió fölé kúszott, 2023 márciusában pedig már naponta átlagosan 400 ezer olvasó kereste fel a site-ot. Tavasz óta egyre több alkalommal nyerte meg a női oldalak napi versenyét, augusztusra pedig mérföldkőhöz érkezett: 445 ezres átlag napi egyedi látogatószámával átvette a vezetést fő konkurenseitől.
A nagyjából 30 fős, integrált szerkesztőséggel dolgozó Kiskegyed főszerkesztője, Bokor Klára szerint nem volt drasztikus változtatás az indulás óta az oldal stratégiájában.
“Folyamatosan bővül a tartalmi kínálat új bloggerekkel, vendégszerzőkkel, videós anyagokkal. Apró lépésekben építkezünk, tesztelünk, de sem a disztribúciós csatornákon, sem a költségvetésen nem változtattunk.”[1]
A Ringier Hungary digitális stratégiai igazgatója, Kékesi Zsuzsa hozzátette, hogy nem az elérés az elsődleges szempont a Kiskegyed stratégiájában.
“Sokkal inkább a minőségi mutatókat, az olvasók elköteleződését, a hasznosságot tekintjük vezérelvnek”[1]
– fogalmazott.
A stratégiai igazgató szerint a digitális változat első évben mutatott adatai felülmúlták várakozásaikat:
“Az elérési adatok mellett kellemes meglepetés volt a vendégszerzőink nyitottsága, a videós tartalmaink felfutása, illetve a novella pályázatunk sikeressége is, hiszen több mint ezer novellát kaptunk az olvasóktól.”[1]
Az oldal fejlesztésében a felhasználói elkötelezettség mérésére és erősítésére koncentrál a kiadó, ennek első lépésként nemrég elindult az oldalon a regisztráció és a feliratkozás a kiskegyed.hu hírlevelére.
[1] Forrás: Kreatív Online