A pályázati felhívás több tízezres elérést generált a közösségi médiában
Képkeretben a helye! Ez a témája a GEO legújabb, január 30-ig futó fotópályázatának, melyre eddig 500 feltöltő több mint 1900 látványos fényképpel nevezett.
A pályázat a közösségi médiában is jól fut: a felhívás Facebook posztja több mint 40 ezres elérést, az online promóció pedig 100 ezernél is több megjelenésszámot generált.
„Az olvasók körében azok a témák számítanak abszolút favoritnak, ahol kibontakozhatnak, megmutathatják magukat és korlátok nélkül szabadjára engedhetik a kreatív energiáikat. A „Képkeretben a helye” fotópályázattal kifejezetten nekik szerettünk volna kedvezni, hiszen nincs megkötve a kezük. Legyen szó tájképekről, állatos fotókról, vagy családi pillanatokról készült fényképekről, szinte bármilyen témájú képpel benevezhetnek” – mondja Moharos Andrea marketing csoportvezető.
A print pályázati szakasz lezárultát követően február közepén extra lájkbajnokságot is hirdet Facebook oldalán a GEO, melyben a beérkező pályaművek közül képfeltöltőnként egy látványos fotó vesz részt.