Élmezőnyben 2024 első negyedévében is
2024. május 30.
Digitális portfóliónk zászlóshajó márkái – az online Blikk, Kiskegyed, Glamour és a sportal.hu 2023-ban tovább növelték elérésüket, és kiegészülve további online magazinjainkkal, a fiatalokat megszólító NOIZZ-al, valamint az egészségügyi tartalmak egyik közkedvelt forrásával, az Egészségkalauz-zal, 2024 első negyedévében már az ország teljes internetező lakosságának 61%-át érték el.
2024 első negyedévében digitális kiadványaink havonta átlagosan
4,2 millió látogatót
vonzottak, és több mint
320 millió oldalmegtekintést
generáltak.
Néhány kiemelkedő eredmény ebből az időszakból[1]:
A 18-59 éves korosztály elérésében dobogós a Blikk
Online hírportálunk, a Blikk, a városban élők és a 18-59 évesek elérésben az első negyedévben minden alkalommal a TOP3-ban szerepelt (havi RU).
Ígéretes játékosunk: a Sportal
A foci EB-re és az olimpiára készülő sportal.hu az első negyedévben közel 1 millió internetezőhöz jutott el havonta.
Women Power
A Kiskegyed az elmúlt negyedévben végig a női szegmens élmezőnyében, azaz a TOP3-ban végzett (napi átlag RU). Hasonlóan szépen teljesített a fiatalabb korosztályt célzó Glamour: az online glossy magazin az oldalon töltött napi átlag idő tekintetében TOP2-ben szerepelt saját szegmensében a teljes első negyedévet tekintve.
Élen az egészség szegmensben is
Az elmúlt időszakban jelentősen javult a napi átlagos oldalon töltött idő (ATS) az Egészségkalauz esetében is, az első negyedévben végig a TOP3-ban végzett saját szegmensében.
[1] eGemius, 2024 Q1