GEO Fotópályázat
A fókusz ezúttal a partner termékein van! Hatékonyan és kimagasló számban aktivizáljuk a résztvevőket a kampány mindkét fázisában.
A GEO Fotópályázat keretein belül a GEO magazinban megjelenő felhívás után az olvasók a dedikált aloldalra tölthetnek fel maximum 5 képet a megjelölt témában, a nyertes képeket szakmai zsűri választja ki.
A GEO Fotópályázat során a nyertes képek bekerülnek a print magazinba, a támogató partner mind a print, mind pedig az online felületeken kiemelt megjelenést kap, speciális felületeken.
A GEO magazin fotópályázat igény szerint a partner termékéhez kapcsolódó témához is köthető, ezzel hatványozva a kommunikáció hatékonyságát.
Hirdetői előnyök
- Speciális megoldások a print felületen,
- Natív támogatás,
- Aktivizálja az olvasót – közel hozzuk a témához / termékhez
Kommunikációs csomag
- Print natív tartalom mellett speciális felület (GEO)
- Print felhíváson logó / termékelhelyezés (GEO)
- Print direkt felület (GEO)
- Online (Ringier Hungary-portfólió – bannerkampány)
Elérés
- Többszáz képfeltöltés
- Print kampány elérés 46 734 fő* / kampány
* Forrás: NOK 2018./Q2; Millward Brown – TNS – Hoffmann / Online: Ringier saját adatok, Google Analytics, Facebook